Ingyenes rövidített online tanfolyam

Ingyenes rövidített online tanfolyam

Célja:

Az 5 alkalmas jóga tanfolyam célja, hogy bevezessen téged a jóga világába, megélhesd annak pozitív átalakító hatását, valamint megmutassa az online képzési forma előnyeit, hogy aztán kedvet kapj hosszú távon is az otthoni jógázásra.

Mit kaphatsz a jógától, illetve a kurzustól?

– Betekintést a jógába (annak gyakorlatába és elméletébe).
– Szemléletmód válltást és egészséges életvezetést.
– Jobb kedélyállapotot és több energiát.
– Stressz- és feszültségoldást.
– Izomerősítést és izomlazítást.
– Ízületi és izomfájdalmak javulását.
– Belső szervek működésének serkentését: gyomor, belek, máj, lép, vese, hasnyálmirigy; amely által javul az emésztés, anyagcsere és méregtelenítés.
– Az indegrendszer és a hormonrendszer kiegyensúlyozódik, a vérkeringés és vérnyomás normalizálódik.
– Az egész test megfiatalodik és a tudat felfrissül.

Legfőbb előnyök:

– A tananyag online (nem élő, hanem előre felvett formában) lesz elérhető, így bármikor és akárhányszor megtekintheted a videókat.
– A videókat nem csak számítógépen, hanem okos telefonon, tableten és új típusú televízión keresztül is nézheted.
– A képzés lépésről-lépésre vezet, kifejezetten gyakorlatorientált, és a saját tempódban sajátíthatod el.
– Bárhonnan végezheted, mindössze internet-hozzáférésre van szükség.
– Nem kell utaznod a jógastúdióba, és másokkal összezsúfolódni a jógaterembe. A gyakorlótér a saját nappalid, irodád, udvarod vagy teraszod lehet.
– Rengeteg időt és energiát spórolhatsz meg.

Felépítése:

– A tanfolyam 5 alkalomra van felosztva, amelyek 4 naponta követik egymást. Gyakorlóként mindössze annyi dolgod van, hogy alkalomról-alkalomra haladj a videókkal.
– Alkalmanként 4 videó lesz. Összesen kb. 45 perc. A videók elrendezése olyan sorban van, amilyen sorrendben javasolt azok megtekintése.
– Videók területei:

  1. Elmélet – 7 perc (Az elméleti előadások megadják a tudást a jógaéletmód és a jógagyakorlatok elsajátításához.)
  2. Légzőgyakorlat – 8 perc (A pránájáma feltölti a szervezetet életerővel és segíti az energia szabad áramlását.)
  3. Bemelegítés és ászanák – 20-24 perc (A testgyakorlatok teljesen átmozgatják a test izmait, ízületeit, belső szerveit és javítják a szervrendszerek működéseit.)
  4. Relaxáció 8-10 perc (Biztosítja a test ellazítását és az elme lenyugvását.)

Tananyag:

– Elméletek: a jóga meghatározása, a relaxáció folyamata, a légzés hatásai, a meditáció használata, a test, illetve a lélek mibenléte és kapcsolata.
– Légzőgyakorlatok: mély hasi légzés, teljes jógalégzés, nádi-sódhana (“váltott orrlyukas”) légzés, kapálabháti (“koponya fényesítő”) légzés, brahmari (“méhecske”) légzés.
– Bemelegítések: különböző testhelyzetekben történő bemelegítések (négykézlábas, álló, ülő, kartámaszos, kombinált).
– Ászanák: az alkalmak között elosztva 5 gyakorlatsor 34 ászanát gyakoroltat, amelyek mindenféle testhelyzetben és irányban átmozgatnak.
– Relaxáció: aktív testi, illetve passzív testi, energetikai és vizualizációs relaxáció.
– Meditáció: Óm mantra-meditáció.

Részvétel feltételei:

– A nyilatkozat (hogy saját felelősségedre veszel részt a képzésen) és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása.
– Az ellenjavallatok meg nem léte. A kizáró egészségügyi állapotokat összegző leírást ide kattintva érheted el: Ellenjavallatok.
– Jógás előélet és a témában való jártasság nem előfeltétel, hiszen az egyes gyakorlatokat és elméleteket az alapszintről ismerheted meg.

 


Ajánló

Menü

Kapcsolat